מנוע ההזמנות בטעינה...

בית הארחה בצפון בקשת יהונתן

פרימיום בזלת לינה למשפחות הצפון

רמת הגולן ללא ספק מהווה את אחד האזורים המתבקשים והאטרקטיביים ביותר עבור חופשה בצפון הארץ, אך על מנת שכל חופשה תהיה מושלמת כדאי לבחור בקפידה את מקום האירוח בו שוהים במהלכה. מתחם "קשת יהונתן", השוכן במושב קשת שממש במרכז הרמה, הוא מקום אירוח ששווה ביותר להכיר מקרוב ולהגיע לנפוש בו, עם או בלי הילדים והמשפחה כולה

מה תוכלו למצוא במתחם "קשת יהונתן" אשר הופך אותו לאחת האפשרויות המומלצות והאטרקטיביות ביותר עבור בית אירוח בצפון, כזה המציע את כל מה שניתן, כדאי וצריך לחפש במקום אירוח עבור החופשה שלנו? כפי שנראה מיד, מתחם זה פונה לקהלים ואוכלוסיות מגוונות, ומציע את הסביבה המושלמת לנופש חלומי באמצע או בסוף השבוע.

המקום האידיאלי לאירוח משפחות וזוגות גם יחד – "קשת יהונתן"

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מתחם "קשת יהונתן" בתור בית הארחה בצפון, הוא המיקום – לב רמת הגולן (מושב קשת ממוקם ממש במרכזה של הרמה) מהווה מיקום מצוין לחופשה בצפון, ממנו ניתן להגיע לכל מקום ברמה ובגליל העליון במרחק נסיעה קצרה יחסית. המושב ממוקם 700 מטר מעל פני הים, מה שמקנה מזג אוויר של הרים, ערבים קרירים ובימים טמפרטורות מתאימות לעונה.

מלבד למיקום, גם אופיו של המקום עצמו הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד, במיוחד בהשוואה לאינספור אפשרויות אחרות של בתי הארחה בצפון. "קשת יהונתן" מותאם לאירוח משפחות מכל הסוגים והגדלים, כולל משפחות רחבות וברוכות ילדים. המתחם כולל חדרים גדולים ורחבי ידיים, ואף חללים משותפים שונים בהם יכולים להתארח גם שמונה, עשרה ואף שבעה עשר אורחים יחד. כמו כן, כולל המקום גם מתחם קמפינג מטופח ונעים בו ניתן לישון באוהלים תחת כיפת השמיים (אידיאלי ללילות הקיץ הנעימים של הרמה), וליהנות מכל ה"מתקנים" הנדרשים לצורך נופש מהנה ונוח, דוגמת שירותים, מקלחות חמות ומטבח בו ניתן לבשל ארוחות שלמות.

סביבת אירוח ייחודית בסוף השבוע לקהל דתי ושומר מסורת

מלבד למגוון החדרים והחללים המרווחים ומתחם הקמפינג האטרקטיבי, מתאפיין "קשת יהונתן" בייחודיות רבה גם מבחינת האפשרויות שהוא מציע לקהל דתי, מסורתי ושומר שבת באופן כללי. המתחם מותאם לאירוח שומרי שבת בסופי השבוע, ומציע את כל מה שצריך וניתן לבקש על מנת להעביר במקום שבת נעימה, פסטוראלית ומלאת שקט (וטבע מקומי מרהיב). במרחק הליכה ניתן לצאת לטיולים קצרים בחיק הטבע המקומי, ואף להרחיק מעט לכמה וכמה מסלולים ומאגרי מים פסטוראליים, בלי שום צורך להשתמש ברכב.

במושב עצמו בית כנסת ומקוואות, המאפשרים גם לשומרי שבת להעביר שבת כהלכתה, פסטוראלית ונעימה, בבית הארחה בצפון אשר מציע את התנאים הנוחים והמפנקים ביותר. וכל זה כאמור בסביבה של טבע מקומי מרהיב ומלהיב.

כפי שניתן להבין, "קשת יהונתן" הוא בית אירוח בצפון המציע את סביבת החופשה המושלמת עבור משפחות וזוגות גם יחד, באמצע או בסוף השבוע. אם אתם מחפשים אחר בתי הארחה בצפון עבור החופשה המושלמת שלכם – בואו להכיר מקרוב את מתחם "קשת יהונתן".

שתהיה לכולנו חופשה נעימה ובלתי נשכחת בלב הטבע המדהים של רמת הגולן!.

מוזמנים כמובן ליצור עימנו קשר לקבלת ייעוץ ולמצוא כאן באתר מידע בנוגע לאפשרויות בסביבה עבור החופשה המשפחתית הבאה שלכם.

שתהיה חופשה נעימה ומוצלחת! 

להזמנות ופרטים נוספים