מנוע ההזמנות בטעינה...
לינה בצפון

רמת הגולן היא ללא ספק מהאזורים הייחודיים והמעניינים ביותר בארץ, יעד מושלם לטיול ו/או חופשה משפחתית (כמו גם טיולים קבוצתיים וחופשות מכל סוג אחר). על מנת שהחופשה או הטיול באזור אכן יהיו מוצלחים, מהנים ומפנקים, חשוב לדאוג לסידורי לינה ברמת הגולן אשר יתאימו להרכב האנשים היוצאים לחופשה ויאפשרו לכולם לישון בנוחות בלילה. מומלץ לקחת בחשבון את מיקום אתר הלינה וקרבתו לאתרים ואטרקציות ברמה.

 אנחנו בקשת יהונתן מציעים מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע למקומות לינה בגולן, כאלו שיתאימו לכל הרכב, משפחה או קבוצה. המיקום שלנו במרכז הגולן מהווה יתרון גדול לתכנון הטיול, אפשר לטייל בצפון הרמה או בדרומה ולא לבזבז זמן מיותר וארוך בנסיעה.

יחידות למשפחות מכל הסוגים, מתחם קמפינג ועוד – אפשרויות לינה במתחם קשת יהונתן

אנו מציעים כאמור סוגים שונים של מקומות לינה ברמת הגולן המתאימים לדתיים, מסורתיים וחילוניים גם יחד.

בין האפשרויות השונות שאנו מציעים ללינה ברמת הגולן תוכלו למצוא חדרים מכל הגדלים ולכל סוגי המשפחות, גם משפחות רחבות וברוכות ילדים. לדוגמה, אנו מציעים סוויטות גדולות המיועדות למשפחות של עד עשר נפשות, כמו גם מתחם אירוח בו יכולים להתארח עד שבעה עשר אנשים, בחלוקה לארבע יחידות שונות.( מתחם בית בטבע משלב חווית לינה בטבע עם תנאים של חדרי בית הארחה מפנקים ונעימים) כמו כן, ניתן למצוא במקום כמובן גם יחידות קטנות יותר, דוגמת "חדרי בזלת" או "בזלת פרימיום" המיועדים למשפחות של זוג הורים פלוס ארבעה ילדים.

בנוסף לחדרי האירוח המאובזרים והמפנקים אפשרות נוספת של לינה ברמת הגולן שאנו מציעים כאן היא של מתחם קמפינג מאובזר, בו ניתן ללון באוהלים מכל הסוגים. ניתן להגיע עם אוהלים מן הבית או לשכור אוהלים פרטיים או קבוצתיים וליהנות מהמתקנים והשירותים השונים שכולל המתחם – שירותים ומקלחות חמות ונקיות, מזרנים נוחים, מטבח לבישול עצמי (כך שניתן לבשל יחדיו ארוחות גדולות), פינת מדורה, פינת מנגל ואוהל חדר אוכל ייעודי. מי שאינו מעוניין לבשל בעצמו יכול להזמין ארוחות מוכנות מבית ההארחה שבמקום (הכל כשר למהדרין כמובן).אם אתם מעוניינים בחווית קמפינג אבל חוששים מתנאי השטח מלינה באוהלים תוכלו אצלינו באתר לקבל מתחם משפחתי " בית בטבע"  המחולק לארבעה חדרים עם שרותים ומקלחת פרטיים , 17 מיטות סך הכול במתחם.

כפי שניתן להיווכח, בכל הנוגע ללינה בגולן אנו מציעים פתרונות שיתאימו לכל משפחה ולכל קבוצה, ויהפכו את החופשה והטיול ברמה לנוחים ונעימים במיוחד.

לינה ברמת הגולן המתאימה גם לציבור מסורתי ודתי

בית ההארחה "קשת יהונתן" ממוקם במושב קשת שבמרכז רמת הגולן. זהו יישוב דתי, כפרי, ירוק ופסטוראלי, והאירוח במקום מתאים כמובן לציבור דתי, מסורתי ושומר שבת.

במקום מזון כשר למהדרין, בית כנסת  ומקווה לנשים ולגברים בקרבת מקום,מרחבים ירוקים ומתקני משחקים לילדים, שפע של אפשרויות לטיולים רגליים לשבת בסביבה, סיורים מודרכים בתחום שבת ועוד.  שבת בקשת יהונתן היא שילוב של אירוח מפנק,אווירה מרוממת וחופשה גולנית קסומה, טיול שבת שלנו הוא הטיול השנתי שלכם!

להתארח במקום נעים ונוח כבסיס לכל חופשה מוצלחת באזור

אנו מציעים מגוון אפשרויות למקומות לינה בגולן מכיוון שהמקום בו מתארחים ולנים בלילה מהווה את הבסיס ההכרחי לכל טיול או חופשה מוצלחים. בסיום יום של טיול, הדרכות, סיורים, פעילויות שונות, רחצה בכינרת וכו', נרצה לדעת כי אנחנו חוזרים למקום נעים, מפנק ונוח, בו כולם יוכלו להירגע ולישון טוב. במיוחד חשוב כמובן שלילדים יהיה נוח על מנת שיוכלו לישון כמו שצריך וגם לתת להורים את המנוחה לה הם זקוקים.

לכן אנחנו שמים כאן דגש על כל ההיבטים השונים הנדרשים לצורך אירוח מושלם – חדרי האירוח ומתחם הקמפינג יהיו נקיים ומסודרים מדי יום, המיטות שבחדרים איכותיות, נוחות ומעניקות תמיכה טובה לגוף ארוחות בתפריטים עשירים ומגוונים . בקיצור – כל התנאים הנדרשים על מנת שהחופשה שלכם במקום תהיה מושלמת!

להזמנות ופרטים נוספים