מנוע ההזמנות בטעינה...

לינה ברמת הגולן למשפחות

לינה ברמת הגולן למשפחות בקשת יהונתן

רמת הגולן הוא אחד האזורים האטרקטיביים ביותר לחופשה משפחתית, חבל ארץ אותו כדאי להראות לילדים וגם להיזכר מדי פעם שנופים קסומים שכאלו קיימים במדינתנו הקטנה. בעוד לא חסרים מוקדי עניין ואטרקציות למיניהן ברמת הגולן, על חלקן נפרט מיד (ועל רבות נוספות תוכלו לקרוא כאן באתר), חשוב כמובן לבחור בקפידה את מקום הלינה בו תתארח המשפחה בחופשה. זה יכול לעשות את כל ההבדל בין חופשה מוצלחת ומהנה לכל בני המשפחה, לבין חופשה בינונית או גרועה. אנו מציעים פתרונות לינה ברמת הגולן למשפחות שיתאימו לכל סוגי המשפחות, כולל משפחות ברוכות ילדים.

אירוח ברמת הגולן למשפחות – פתרונות  בקשת יהונתן

"קשת יהונתן" הוא כפר אירוח הממוקם במרכז רמת הגולן, קרוב לכל מוקדי העניין והאטרקציות (אליהן נגיע מיד). המקום מציע כאמור מגוון פתרונות לינה ברמת הגולן למשפחות מכל הגדלים והסוגים, החל מחדרים "רגילים" למשפחות ממוצעות (זוג הורים פלוס עד ארבעה ילדים), ועד חדרים גדולים וסוויטות אירוח כולל חדרים למשפחות של זוג הורים פלוס עד עשרה ילדים תוך חיסכון עלות פתיחת חדרי ילדים נוספים .

כמו כן, כולל המקום גם פתרונות אירוח גדולים ו"נוחים" יותר מבחינה כספית – מתחם בו יכולות להתארח מספר משפחות יחד (עד שבעה עשר אנשים) ואזור קמפינג בו ניתן לפתוח אוהלים או להשכיר אוהלים גדולים או קטנים מהמקום. מתחם הקמפינג כולל כמובן את כל השירותים הנדרשים לנופש נעים ונוח – מקלחות חמות, שירותים נקיים, מטבח משותף וכשר וכיוצ"ב.

באופן זה, כאשר מתארחים בחדרים התואמים לגודל המשפחה ובמתחם/כפר אירוח שלם באווירה רגועה ונעימה לכולם, מובטח לכם נופש ברמת הגולן למשפחות אשר יהיה באמת מושלם וחלומי.

מוקדי עניין, מסלולי טיולים ואטרקציות לכל המשפחה

פתרונות הולמים עבור לינה ברמת הגולן למשפחות הם כמובן חשובים ומרכזיים להבטחת החופשה המשפחתית המושלמת, אך כדאי להכיר גם את שפע מוקדי העניין, האטרקציות והפעילויות הפוטנציאליות הזמינות בקרבת מקום עבור משפחות עם ילדים בכל הגילאים. כאמור, כפר האירוח שוכן במרכז הרמה, ובקרבה יחסית לכל מוקדי העניין השונים.

בכל הנוגע לטבע וטיולים, רמת הגולן הוא אולי האזור היפה והמרהיב ביותר בארץ. בעונת החורף ניתן ומומלץ כמובן לבקר בחרמון ולהעניק לילדים את ההזדמנות להתרגש מקצת שלג. לינה ב"קשת יהונתן" תאפשר לכם להיות ראשונים בבוקר באתר, ולהקדים את התור הארוך בו ייתקעו בעיקר אנשים המגיעים מאזור המרכז.

כמו כן, לא חסרים מסלולי טיולים בטבע המרהיב של הגולן בקרבת מקום – שלל מעיינות ונחלים פסטוראליים (לדוגמה – היהודייה, הזוויתן, נחל אל על, עין תות, עין ידידיה, עין אמפי ועוד), ציר המפלים ומסלולי הליכה רבים נוספים. חלק בלתי מבוטל מהם מתאים לילדים מכל הגילאים ולכן לכל המשפחה.

גם מבחינת תרבות והיסטוריה יש לרמת הגולן הרבה מאוד מה להציע  – קצרין העתיקה וגמלא, נקודות תצפית על הכנרת וסיורים מודרכים עם הסברים על ההיסטוריה של הרמה והמלחמות מול סוריה, יקבי הגולן המיוחדים במינם בהם ניתן לסייר ואף לטעום קצת יין ישראלי משובח וטוב.

גם אטרקציות לילדים ולכל המשפחה לא חסרות בסביבה, דוגמת טיולים ברכבי שטח, חוות האיילים המקומית ועוד (פרטים נוספים תמצאו באתר).

לסיכום, לינה ברמת הגולן למשפחות יחד עם נופש בן כמה ימים וטיולים בסביבה יכול להוות חוויה מושלמת ובלתי נשכחת, בעיקר אם בוחרים את מקום האירוח המתאים

להזמנות ופרטים נוספים