מנוע ההזמנות בטעינה...

אירוח כפרי בצפון בקשת יהונתן

לינה בצפון בקשת יהונתן

רמת הגולן היא אחד היעדים האטרקטיביים והמעניינים ביותר שניתן למצוא בארץ עבור חופשה משפחתית, כמו גם אזורים סמוכים נוספים בצפון דוגמת הגליל העליון. במתחם "קשת יהונתן" הממוקם במרכז הרמה ניתן למצוא אפשרויות נוחות ומפנקות במיוחד לאירוח כפרי בצפון למשפחות, כולל משפחות גדולות ו/או קבוצת משפחות המטיילות יחד

 מדוע אירוח כפרי בצפון במתחם קשת יהונתן יכול להוות בסיס מצוין לבניית חופשה משפחתית (או קבוצתית) מושלמת? מהם יתרונות המקום ולמה ניתן לצפות כאשר מעוניינים באירוח כפרי למשפחות בצפון אשר יספק את כל הצרכים, הרצונות והציפיות שלנו מהחופשה?

אירוח כפרי בצפון למשפחות בקשת יהונתן – מאפיינים ויתרונות

קיימים יתרונות רבים לאירוח ב"קשת יהונתן" במסגרת חופשה בצפון וברמת הגולן בפרט. יתרון משמעותי ראשון הוא המיקום – המתחם ממוקם  בתוך מושב קשת, אשר שוכן ממש במרכזה של רמת הגולן. ממיקום זה ניתן להגיע בקלות ובמהירות לכל נקודה בגולן, ובצפון בכלל. מהחרמון בצפון ועד לכנרת התוחמת את הגולן מדרום – כל נקודה באזורים אלו נמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית מאזור קשת, כך שניתן להגיע בקלות ובמהירות לכל מסלול טיולים, נקודת תצפית, מוקד תיירות או אטרקציה זו או אחרת. בכל הנוגע לאתר החרמון, מתחם קשת יהונתן נמצא במיקום המושלם לצורך לינה בלילה שלפני, על מנת שנוכל להגיע ראשונים בבוקר לאתר ולהקדים את התורים הארוכים.

יתרון שני נוגע למתחם עצמו, אשר מציע מגוון רחב של חדרים וחללים לאירוח, גם עבור משפחות וקבוצות גדולות יחסית. במקום חדרים המיועדים למשפחות ברוכות ילדים (חדרים בהם יכולים לשהות עד עשר נפשות), מתחם משפחתי " בית בטבע ממוקם באתר הקמפינג ומהווה חווית לינה בטבע בתנאי בית הארחה.  המתחם מסוגל להכיל עד שבעה עשר אנשים ומתאים במיוחד למשפחה מורחבת  הרוצה לשהות  יחד, בבית הארחה חדרים קטנים וסטנדרטיים יותר בהם יכולות לשהות עד שש נפשות. כמו כן, ניתן למצוא במקום מתחם קמפינג מפנק, המציע את כל מה שצריך עבור חופשת קמפינג נוחה ונעימה – שירותים ומקלחות, מטבח מאובזר משותף, פינות ישיבה נעימות ומסודרות וכיוצ"ב. גם זו אפשרות מעניינת שכדאי לשקול..

מתחם קשת יהונתן מותאם לשומרי מסורת וכשרות (כולל המטבח המשותף במתחם הקמפינג), וניתן למצוא בקרבתו גם מקווה (לנשים ולגברים), כמו גם בית כנסת פעיל. במרחק הליכה קצר ניתן להגיע למסלולי הליכה יפים ולמאגר מים פסטוראלי, כך שגם במהלך השבת אפשר ליהנות מהטבע המקומי, ללא כל צורך להיכנס לרכב.

אירוח כפרי בצפון למשפחות הוא הכרחי, אמנם, לצורך חופשה משפחתית מוצלחת, אך הוא מהווה בסיס בלבד. את ימי החופשה ניתן למלא באינספור פעילויות ואפשרויות שונות, במיוחד באזור כמו רמת הגולן. אצלנו תוכלו למצוא פירוט אודות אינספור מסלולי טיולים (הן בהליכה והן בנסיעה) ויעדים תיירותיים שונים בהם ניתן למלא את ימות החופשה בצפון.

האזור מכיל גם לא מעט מוקדי עניין, תיירות וטיולים עבור ילדים בגילאים שונים, החל מפינות ליטוף מסודרות וכלה במקומות מיוחדים ליצירה. כמו כן, באזור שלל מסעדות טובות לאכול בהן במהלך היום, כאשר בערב ניתן כמובן ליהנות מהאוכל המקומי המשובח המוגש במתחם, או לבשל בעצמכם במטבח המשותף.

בקיצור – כל מה שצריך עבור החופשה האולטימטיבית בצפון. צרו עימנו קשר ב"קשת יהונתן", ונשמח לסייע לכם גם בתכנון החופשה כולה.

להזמנות ופרטים נוספים