מנוע ההזמנות בטעינה...

אטרקציות ברמת הגולן

רמת הגולן היא כנראה אחד האזורים המרהיבים והמעניינים ביותר לטייל בהם לכל אורך השנה, ולא חסרים מוקדי עניין ואטרקציות שונות ברמה אשר ימלאו את כל ימי הטיול והחופשה שלכם, או לפחות כמה מתוכם שתרצו.

כאן תוכלו למצוא כמה וכמה הצעות לסוגים שונים של אטרקציות ברמת הגולן, הן טבעיות והן תרבותיות, כולן במרחק נגיעה ונסיעה קצרה ביותר מהמתחם שלנו.

טבע שאין כדוגמתו

כשמדברים על אטרקציות ברמת הגולן קשה שלא להתייחס לטבע הפראי והמרהיב כל כך של הרמה, הכולל נופים עוצרי נשימה ונקודות ייחודיות רבות. כמובן שעל החרמון  אין צורך להכביר יותר מדי במילים, ובצפון הרמה גם יער אודם מהווה אטרקציה שאסור לפספס (במיוחד עם ילדים קטנים או בני נוער).

ציר המפלים שברמה מאפשר לנסוע בין כמה וכמה מפלים מרהיבים, ובמידה ומעוניינים לצפות בזרימה חזקה במיוחד כדאי להגיע בחודשי החורף, האביב והקיץ המוקדם.

בהר אביטל והר בנטל (גם כן בצפון הרמה) ניתן לערוך תצפית מרהיבה על הגבול הסורי, ובאזור גמלא תמצאו מצוקים מרשימים עם נשרים מקומיים מרהיבים.

זו רק רשימה חלקית ביותר, בהמשך תמצאו המלצות נוספות למסלולי הליכה, מקורות מים ומוקדי עניין טבעיים נוספים.

אטרקציות ומוקדי עניין תרבותיים

גם מבחינה תרבותית והיסטורית לא חסרות אטרקציות ברמת הגולן –

בגמלא (ובנקודות רבות נוספות ברמה) שוכנות גם הריסות היסטוריות, דוגמת אלו של בית הכנסת העתיק.

בגן לאומי מבצר נמרוד (קלעת נמרוד) תמצאו מבצר עתיק ומרשים המהווה חלק מקו המבצרים הצלבניים שנבנו בארץ כבר לפני מאות רבות של שנים.

שמות נוספים שכדאי להכיר בהקשר זה הם: אנדרטת עוז, עין קשתות, תל סאקי ועוד. רשימה מפורטת של אנדרטאות ואתרי מורשת לזכר הנופלים והלוחמים שאפשרו להתיישבות הישראלית בגולן להתקיים תמצאו בקלות ברשת.

כל האטרקציות ברמת הגולן במרחק נגיעה כאן בקשת יהונתן

"קשת יהונתן" הוא מתחם אירוח השוכן במושב קשת, הממוקם ממש בלב ליבה של רמת הגולן. המתחם מציע חדרי אירוח נעימים בגדלים שונים, כמו גם אפשרות לקמפינג מסודר במקום. בין יתרונותיו הבולטים ניתן למנות את המיקום האטרקטיבי, המאפשר לאורחים שלנו להיות קרובים לכל סוגי המסלולים, האתרים והאטרקציות ברמת הגולן.

לדוגמה, בחורף ניתן לחוות חוויית אירופה של ממש ולהגיע בקלות בבוקר ראשונים לאתר החרמון המושלג שבצפון הרמה (לפני שבכלל מתחיל התור הארוך לכניסה לאתר), ועוד באותו הערב להתפנק בבריכות החמות המפנקות של חמת גדר בדרום הרמה. ככה זה כשממוקמים בדיוק באמצע…

בקיץ תמצאו ברדיוס של לא יותר מ 15 דקות נסיעה רשימה ארוכה של מעיינות, אליהם תוכלו להגיע ממש עד קו המים: עין ידידיה, עין אמפי, עין אורחה, מעיין כנף, עין עלמיין, עין מוקש, עינות עדן, עין אי"ה ועוד.

מזג האוויר האויר באזורנו נעים וממוזג ביחס לדרום ולצפון הרמה, לכל אורך השנה. אנו מותאמים כמובן גם לשומרי שבת, לא רק מבחינת המקום עצמו אלה גם מבחינת אפשרויות לטיולים רגליים קצרים ממש כאן בקרבת המתחם ובתחום שבת, לשומרים. למשל – פארק ברוך, תל טליה, מאגר קשת, תל האלה, אלפי שלמה ועוד.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

להזמנות ופרטים נוספים