מנוע ההזמנות בטעינה...

חופשה בצפון עם ילדים

נופש בצפון למשפחות

צפון הארץ הוא האזור המושלם והאולטימטיבי לקחת אליו את הילדים לחופשה משפחתית מהנה ובלתי נשכחת. בפרט, רמת הגולן על שלל מוקדי העניין והאטרקציות המיוחדות שיש לחבל ארץ זה להציע, מהווה יעד מתבקש אותו מומלץ בחום להכיר לילדים כבר מגיל צעיר. מקום האירוח הנכון והמתאים, דוגמת "קשת יהונתן" המציע אירוח כפרי בצפון באווירה הנעימה ביותר שניתן למצוא, יכול להפוך את הנופש כולו לחוויה עליה תרצו לחזור מדי שנה.

מה ניתן ומומלץ לעשות במסגרת נופש בצפון עם ילדים, במיוחד במידה ומתמקדים באזור רמת הגולן? מה אנו מציעים בתור מקום אירוח ברמת הגולן, המותאם במיוחד למשפחות מכל הסוגים ולשהייה עם ילדים?

חופשה בצפון עם ילדים – למה דווקא רמת הגולן?

קיימים מקומות ספציפיים ויעדים שונים אליהם ניתן לצאת במסגרת נופש בצפון עם ילדים. למה להגיע דווקא לרמת הגולן?

ובכן, בתור התחלה יש לציין כי הגולן הוא אחד האזורים הגיאוגרפיים המרשימים והמרהיבים ביותר בישראל כולה, ולכן יעד מומלץ ומתבקש עבור כל טיול והרכב של אנשים – נופש משפחתי עם או בלי ילדים, טיול של קבוצות אלו ואחרות וכו'. בגולן טבע מרהיב ביופיו, מסלולי טיולים רבים (ביניהם גם רבים המתאימים לכל המשפחה), נחלים לרוב בהם ניתן לעשות במהלך חודשי האביב והקיץ מסלול הכולל טבילה במים וכיוצ"ב.

אך הגולן הוא כאמור יעד מתבקש גם ספציפית עבור נופש בצפון עם ילדים – הרמה כוללת שלל מקומות, מסלולים ואטרקציות אשר מושלמים במיוחד עבור משפחות עם ילדים קטנים ו/או גדולים. לא חסרים כאן ברמה מוקדי עניין ופעילות בהם כל ילד/ה ישמחו, יתרגשו ויחושו מאושרים – לא פחות מכך. כמה דוגמאות מהירות רק על מנת לסבר את האוזן הן אתר החרמון, יער אודם (יער האיילים הכולל הפעלות מיוחדות לילדים), המפלים הגדולים והמרהיבים של הרמה (דוגמת מפל הזוויתן, מפל הג'ילבון, מפל התנור, מפל גמלא ועוד…), טיולים ברכבי שטח במרחבים של הגולן, שדות ומשקים בהם ניתן לעשות קטיף עצמי יחד עם הילדים, הרפתקאות קייקים בירדן ועוד. הטבע הישראלי במלוא הדרו, מותאם לכל המשפחה.

אירוח ברמת הגולן לכל המשפחה בקשת יהונתן                    

כאן ב"קשת יהונתן" אנחנו מציעים את מקום האירוח האולטימטיבי למשפחות עם ילדים – משפחות המגיעות לנופש בצפון הירוק והמזמין.

בתור מקום אירוח כפרי בצפון, אנו מציעים חדרים בגדלים שונים אשר יכולים להתאים גם למשפחות עם הרבה ילדים, ואף למשפחות שונות או מורחבות המטיילות יחד. החדרים נעימים ומזמינים, המקום כולל גם מתחם קמפינג עם מטבח בו ניתן לבשל, אנו מציעים ארוחות מעולות שילדים והורים גם יחד ישמחו לקבל וכמובן – מיקום מושלם. קשת יהונתן ממוקם בתוך מושב קשת, במרכז רמת הגולן ובמרחק נסיעה קצרה מכל האטרקציות, המסלולים ומוקדי העניין של הרמה. המיקום המושלם לצאת ממנו מדי בוקר ליום טיול עם הילדים, ולחזור להתפנק במהלך היום, אחר הצהריים או בערב, כך שתוכלו גם לנוח ולנפוש ממש במהלך החופשה.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

להזמנות ופרטים נוספים