מנוע ההזמנות בטעינה...

נופש בצפון למשפחות בקשת יהונתן

נופש בצפון למשפחות

כאן בקשת יהונתן אנו מציעים את החבילה הכוללת והמושלמת עבור נופש בצפון למשפחות מבחינת אירוח כפרי בצפון – אירוח מושקע ומלא הכולל את כל מה שצריך וכדאי שיהיה בחופשה מוצלחת.

מתחם האירוח שלנו כאן בקשת יהונתן מותאם למשפחות רגילות או גדולות במיוחד, לקבוצות המטיילות יחד וכמובן גם לשומרי שבת ומסורת המעוניינים לנפוש בגולן ובצפון ועדיין לשמור שבת ולעשות זאת בנוחות מקסימלית ועם אפשרות לטייל ברגל בסביבה. כאן תוכלו למצוא אפשרות לנופש בצפון למשפחות אשר יהיה מושלם ובלתי נשכח, וישאיר אתכם עם טעם של עוד.

כל מה שנדרש כבסיס לחופשה שלכם בקשת יהונתן

סגירת תאריכים לאירוח אצלנו בקשת יהונתן יכולה להוות את רובו המכריע של תהליך התכנון של נופש בצפון למשפחות, בכל עונה של השנה. אנו מספקים את כל מה שנדרש כבסיס לחופשה המשפחתית שלכם, לפחות מבחינת אירוח כפרי בצפון – מקום מושלם ללון ולהתארח בו ולצאת ממנו מדי יום לטיולים, אטרקציות ופעילויות ברחבי הרמה. במידה ומעוניינים ביום רגוע ונינוח באזור בלי יותר מדי נסיעות, גם לסביבת מושב קשת עצמו יש המון מה להציע מבחינת מסלולי טיולים רגליים קרובים ונעימים, אליהם ניתן לצאת גם ברגל ובמהלך שבתות.

אנו מציעים את החבילה הכוללת מבחינת אירוח ברמת הגולן – חדרים נעימים ומאובזרים בגדלים שונים, המתאימים גם למשפחות גדולות יחסית ולקבוצות המגיעות לנופש יחד. מדובר על חדרים של עד 6 נפשות, יחידות משפחתיות מתאימות  גם למשפחות של עשר נפשות ואף מתחם גדול במיוחד המחולק לארבע יחידות אירוח, כולל מטבחון ופרגולה משותפים ויכול להכיל עד 17 אנשים. כמו כן, אנו מציעים כאן גם אפשרות של קמפינג ברמת הגולן, מסודר, נעים ונוח. במתחם הקמפינג שלנו ניתן להקים אוהל וליהנות משירותים ומקלחות חמות ונקיות, מטבח בו ניתן לבשל ומקומות לשבת וליהנות בהם יחד כולם בשעות הערב.

גם מבחינת אוכל יש לנו מה להציע לכם – אוכל ביתי משובח ומבושל במקום אשר יחסוך לכם את הצורך לנסוע ולחפש מסעדה. רק חשוב לתאם עמנו מראש את הארוחות במקום, כדי שנוכל לתכנן הכל מבעוד מועד ולהבטיח לחכם את הארוחה המושלמת במסגרת החופשה המשולמת…

תכנון פשוט, קל ונוח של נופש בצפון למשפחות

אירוח אצלנו סוגר עבורכם את מרבית הצורך בתכנון של נופש בצפון למשפחות. מכאן תצטרכו רק לבחור מבין שלל האפשרויות של טיולים, אטרקציות ומוקדי עניין שונים אליהם ניתן לקחת את כל המשפחה. אנו ממוקמים במרכז הרמה ובמרחק נסיעה קצר יחסית מכל נקודה בה.

בגולן שפע של מסלולי טיולים, מוקדי עניין היסטוריים ותרבותיים ואטרקציות שונות ומגוונות. החל מבתי כנסת עתיקים ופסיפסים מרהיבים ועד לרחצה בכנרת, טיולים רגליים במי הנחלים המקומיים והתפעלות מהמפלים המרשימים כל כך של הגולן – שפע של אפשרויות ותוכן למלא בהם את ימי החופשה שלכם. הדרך הקלה, המהירה והטובה ביותר לתכנון נופש בצפון למשפחות.

 לפרטים ולהזמנת נופש בצפון למשפחות היכנסו ללינק >>

להזמנות ופרטים נוספים