מנוע ההזמנות בטעינה...

אטרקציות ברמת הגולן בחורף

מפלים ברמת הגולו

עונת החורף מהווה את אחת התקופות הטובות ביותר בשנה לבקר ברמת הגולן, ממספר בחינות שונות – הטבע ירוק ופורח במלוא עוצמתו, הנחלים והמפלים זורמים בחוזקה, כמות התיירים והמטיילים נמוכה יחסית והמחירים במקומות לינה ואירוח כפרי רבים הם נמוכים יותר. כמו כן, לא תתקשו למצוא אטרקציות מעניינות מסוגים שונים בחורף הגולני…

להלן כמה דוגמאות לאטרקציות ברמת הגולן בחורף אשר יכולות למלא עבורכם בקלות כמה וכמה ימי טיול ונופש באזור כך שתחזרו למקום האירוח הכפרי שלכם עייפים אך מרוצים ביותר. מדובר באטרקציות הנמצאות כולן במרחק נסיעה קצרה יחסית מקשת יהונתן.

אתר החרמון

אולי האטרקציה החורפית האולטימטיבית של הגולן (וישראל בכלל), הנמצאת במרחק נסיעה לא ארוכה מאיתנו. הזדמנות מצוינת לתת לילדים לראות, לחוות ולשחק עם שלג, ולשהות בנופים המאפיינים יותר את הרי האלפים, מאשר את המזרח התיכון בו אנו חיים… גם אם לא מעוניינים להגיע לאתר עצמו, ניתן להגיע למקומות רבים בסביבה וברמה בהם יש שלג בשבועות הקרים יותר של החורף.

יער אודם

נמצא גם כן בצפון הרמה ומציע סביבה טבעית קסומה ומרהיבה לביקור של כמה שעות טובות. במקום גם אטרקציות והפעלות שונות לילדים ולכל המשפחה, כך שתוכלו להעביר בקלות חלק ניכר מהיום בסביבה מרהיבה עם המון עניין עבור כל בני המשפחה.

מפל עיט

מפל מרשים הנופל בבת אחת ומתחתר לקניון עמוק, חושף קירות משושים מרהיבים ונגיש לצפייה. מומלץ בייחוד בימי החורף הקרים והגשומים, אז זורם המפל במלוא הדרו.

מפל קצרין

נחל קצרין נחל אכזב , ימים של שפעת גשמים מתמלא ונופל במפל מרהיב ממש בתוך העיר קצרין.

מפל האירוסים

מפל הממוקם מזרחית לקצרין, בערוצו העליון של נחל זוויתן. לאור מיקומו המרוחק מהכביש, הגישה למפל מתאימה רק למי שאוהב הליכה או ברכב שטח 4 על 4 בסופי שבוע בלבד לאחר תיאום בטחוני. התצפית על המפל מדהימה במיוחד בימים לאחר גשם מרובה, כשהמים צונחים מראש המפל עד לתחתית לבריכה הירוקה.

מצפורים ונקודות תצפית

לאורך מרבית החורף, האוויר שבגולן נקי ובהיר ומאפשר ראות מעולה ומרהיבה ביותר. לא חסרות נקודות תצפית עוצרות נשימה בגולן, כמו גם מצפורים מסודרים ומאורגנים. למשל – מצפור בית ציידא, (שבדרום הרמה), עין קשתות (אתר ייחודי בית כנסת משוחזר מתקופת המשנה וגם תצפית על הכנרת ונחל סמך), הר נמרון (תצפית אל עבר בקעת הירדן), תצפית נמרוד (הצופה אל ברכת רם ומסעדה), מצפה אופיר הממוקם בשדות החקלאיים של מושב גבעת יואב ומצפה השלום הסמוך לכפר חרוב.

לינה ואירוח כפרי בסמוך לאטרקציות השונות של הרמה

כאן ב"קשת יהונתן" אנחנו מציעים כמובן את כל מה שצריך מבחינת מקום לינה ואירוח כפרי, עבור חופשת חורף בגולן – חדרים גדולים, מחוממים ומרווחים המתאימים בין השאר גם למשפחות רחבות ואף לקבוצות, ארוחות ביתיות משובחות בהזמנה מראש, קרבה לבית כנסת ומקוואות (מרחק הליכה) ואף אפשרות לצאת ברגל לטיולים בסביבה הסמוכה, בטבע המרהיב של הרמה. הירוק והזרימה של החורף מאפיינים גם את סביבת מושב קשת, ומתחם הלינה והאירוח הכפרי שלנו…

שיהיה חורף נעים וחמים, מצפים לראותכם!

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

להזמנות ופרטים נוספים