מנוע ההזמנות בטעינה...
מפלים ברמת הגולו

קשת יהונתן שוכן בלב ליבה של הרמה, בקרבה נוחה לשלל מסלולי הליכה וטיולים בגולן. המיקום במרכזה של הרמה מאפשר להגיע לשלל מסלולים במרחק נסיעה קצר ביותר, ואפילו להגיע ברגל לכמה מסלולים נחמדים כך שבמהלך שבת במקום ניתן לטייל בחיק הטבע המרהיב של הרמה, בלי צורך להניע בכלל את הרכב. להלן כמה אפשרויות והצעות למסלולי טיול ברמת הגולן אשר יכולים להפוך את הביקור במקום לבלתי נשכח, ולתת לנו טעימה מהטבע עוצר הנשימה שיש לרמת הגולן להציע.

מסלולי הליכה בנחלי הגולן

כמה מהאפשרויות המרהיבות והמלהיבות ביותר עבור טיולים באזור הן של מסלולי הליכה בגולן בכמה מנחליו המרשימים ביותר. בפרט, נחל הזוויתן והיהודיה מציעים מסלולי הליכה יפים ונוחים, אשר הכניסה אליהם נמצאת מרחק עשר דקות נסיעה בלבד מקשת יהונתן. במסגרת מסלולי טיול ברמת הגולן אלו פוגשים מפלים ובריכות מים רבות, והם מושלמים להליכה בחודשי האביב הבאים עלינו לטובה, כמו גם לכל אורך הקיץ והסתיו כמובן. מהנה במיוחד להיכנס למים הנעימים והקרירים של הנחלים בחודשים החמים של השנה, אך גם לעונות המעבר יתרונות משלהן עבור סוגים אלו של טיולים.

הר חרמון וסביבתו

אי אפשר לדבר על טיולים ברמת הגולן בלי להזכיר את הר החרמון – ההר הגבוה והמרשים ביותר במדינה, המתמלא שלג מדי חורף וכולל בסביבתו אינספור נקודות תצפית מרהיבות ומסלולי הליכה ונסיעה גם יחד. כמובן שבחורף שווה לעלות לאתר החרמון עצמו ולראות/לחוות קצת שלג ועלייה ברכבל לחלקו הגבוה ביותר של ההר שבשטח ישראל, בטח כאשר מגיעים עם הילדים ומעוניינים להעניק להם חוויה שלא מקבלים בכל יום… כמובן שבמידה ועולים לחרמון בסופי שבוע, חגים ומועדי חופשות כדאי להגיע לפתח האתר כמה שיותר מוקדם, על מנת שלא להיתקע בתור המפורסם. לינה בקשת יהונתן יכולה להיות נוחה מאוד בהקשר זה, ולאפשר לכם להקדים את התורים.

טיולים ברמת הגולן לאזור חמת גדר והכנרת

חלק מהיופי של הגולן זה הגיוון העצום שהוא מכיל. במרחק נסיעה קצר לכיוון אחד ניתן להגיע להר החרמון המושלג, ובמרחק לא ארוך במיוחד לכיוון השני תגיעו לכנרת, וסביבתה השופעת מסלולי טיול ואטרקציות מסוגים שונים. בכל הנוגע למסלול הליכה בגולן בסביבת הכינרת ניתן פשוט לעשות חלק משביל סובב כנרת, אשר משתרע לכל אורך היקפו של האגם. ביקור בחמת גדר שבקרבת מקום יכול להוות אטרקציה מהנה ובלתי נשכחת עבור כל משפחה או קבוצה, כולל רחצה במעיינות החמים של המקום. בנוסף, ניתן אפילו להגיע לשני קצוות הרמה ביום אחד, ולא מעט משפחות אכן עושות זאת – לחרמון בבוקר ולחמת גדר בערב.

אתרי מורשת יהודיים

לא חסרים גם מסלולי טיולים ברמת הגולן הכוללים ביקורים באתרי מורשת יהודיים מרתקים ביותר, ובעלי חשיבות היסטורית עצומה למורשת של עמנו. דוגמאות לכך לא חסרות בגולן, אזור עשיר ביותר באתרי מורשת. למשל – בית הכנסת העתיק והמשוחזר של עין קשתות, בתי כנסת עתיקים בכנף ובגמלא העתיקה, אתרי התיישבות יהודית עתיקה מימי התלמוד והמשנה בכפר המשוחזר שבקצרין העתיקה ועוד. כמו כן, לא חסרות אפשרויות לטיולים בגולן באתרי מורשת קרב, בחבל ארץ למוד קרבות זה – הר בנטל, תל סאקי ועוד שלל אתרים המספרים את סיפורי גבורתם של לוחמי ישראל במהלך המלחמות הנוהלו באזור מאז ימי קום המדינה.

להזמנות ופרטים נוספים