מנוע ההזמנות בטעינה...
לינה למשפחות בצפון

הגולן הוא ללא ספק מהאזורים המעניינים והמרהיבים ביותר לנפוש ולטייל בו, אזור המשלב בין טבע עוצמתי ומרהיב ביופיו, תרבות עכשווית והיסטוריה קדומה ומרתקת. יש המון מה לעשות ומה לראות במהלך נופש ברמת הגולן, כמו גם אפשרויות רבות לימי חופשה נעימים ורגועים יותר ולטיולים קצרים וקלים יחסית המתאימים גם למשפחות עם ילדים קטנים. מהן האפשרויות לימי החופשה ברמת הגולן ומה יש לאירוח הכפרי שלנו כאן בכפר הנופש קשת יהונתן להציע לכם?

לתכנן את הנופש המושלם – חופשה ברמת הגולן

על מנת להבטיח כי הנופש שלכם באזור יהיה מושלם, מהנה ומלא עניין וערך מכל בחינה, ניתן בהחלט לתכנן מבעוד מועד מה תעשו בכל אחד ואחד מימי החופשה. כאן בקשת יהונתן אנו יכולים כמובן גם לעזור ולסייע לכם במגוון פעילויות, הדרכות, סיורים ואפשרויות שונות נוספות, כמו גם להפנות אתכם לאתרים ומוקדי עניין נוספים בקרבת מקום.

אנו מציעים מגוון רחב של סיורי תוכן מסוגים שונים, חלקם מותאמים במיוחד לציבור דתי, מסורתי וחרדי וחלקם מתאימים ומיועדים לקהל הרחב. נופש ברמת הגולן יכול להתאפיין במגוון רחב של פעילויות מעניינות מסוגים שונים, החל מסיורים מודרכים וכלה באטרקציות ומוקדי עניין לכל המשפחה.

דוגמאות לפעילויות ומוקדי עניין באזור שילהיבו את הילדים ואת כל בני המשפחה לא חסר – טיולי סגווי וטיולים ברחבי שטח ממונעים באזור, ביקור ביער האיילים הקסום בו יוכלו הילדים לפגוש בבעלי החיים הקסומים אשר רמת הגולן מהווה את סביבת מחייתם הטבעית, קצרין העתיקה ואתר גמלא בו ניתן ללמוד על היסטוריה יהודית עתיקה, שפע רב של מעיינות ומפלים מרהיבים לאורך ציר המפלים, חופי הכנרת החמימה והנעימה, מעיינות חמים בחמת גדר או בטבריה, ביקור באתר החרמון המושלג בחורף, יקבים שונים הייחודיים לרמת הגולן ועוד.

זו הייתה רק טעימה קטנה למה שניתן לחוות ולעשות במהלך חופשה בגולן, והרשימה עוד ארוכה הרבה יותר כאמור. אנו יכולים לסייע לכם לתכנן חופשה ברמת הגולן שתהיה מושלמת ומלאת עניין, כמו גם מרגיעה ומלאת הזדמנויות למנוחה ו"טעינת מצברים" לקראת החזרה לשגרה שבבית.

נופש ברמת הגולן עם אירוח במיקום ובמתחם המושלם

אף נופש בגולן לא יהיה מושלם ללא אירוח הולם, נוח, נעים ומפנק. במתחם קשת יהונתן הממוקם ביישוב קשת (שבמרכז הרמה) תוכלו למצוא את כל אפשרויות וסוגי האירוח והשהייה שיתאימו לכם ולמשפחתכם. היישוב עצמו מרגיש כמו חוץ לארץ – מושב כפרי, ירוק ושקט המספק הרגשה של ניתוק מהעיר וחוויית נופש שקטה ונעימה, כמו המדבר רק עם המון ירוק מרהיב מסביב.

במקום תוכלו למצוא חדרי אירוח חדישים עבור משפחות המותאמים גם למשפחות מבורכות בילדים (כולל חדרים של עד עשר נפשות), ופתרונות גם לקבוצות גדולות יותר. במקום גם מתחם קמפינג בו תוכלו לשהות באוהלים פרטיים או קבוצתיים, וליהנות מכל המתקנים הנדרשים לצורך הנופש המושלם ברמה (מטבח משותף וכשר למהדרין, מקלחות חמות, שירותים נקיים וכיוצ"ב).

המיקום של מושב קשת ומתחם קשת יהונתן הוא כאמור מרכזי וקרוב לכל מסלולי הטיולים היפים ביותר, כמו גם לשלל האטרקציות השונות שיש לרמה להציע. זוהי הזדמנות פז לראות, לחוות ולהראות לילדים שלנו את כל הטבע והיופי שיש לישראל להציע, באחד האזורים היפים והמרהיבים ביותר במדינה כולה.

להזמנות ופרטים נוספים