מנוע ההזמנות בטעינה...

לינה בצפון למשפחות בקשת יהונתן

אירוח לדתיים בשבת בקשת יהונתן

משפחות המחפשות אחר מקום אירוח כפרי בצפון הן מקהלי היעד העיקריים המתארחים אצלנו כאן בקשת יהונתן. המתחם מציע את התנאים הנוחים והטובים ביותר עבור לינה בצפון למשפחות, מכל סוג ובכל גודל והרכב. במידה ואתם מתכננים בקרוב חופשה או טיולים ברמת הגולן עם המשפחה, אנו מציעים מקום אירוח עם יתרונות ששווה להכיר מקרוב.

מהם המאפיינים אשר הופכים את המתחם שלנו למושלם עבור לינה בצפון למשפחות, כולל משפחות מורחבות ומשפחות המטיילות ו/או נופשות יחד כקבוצה? אירוח בגולן לכל המשפחה, ועוד.

לינה בצפון למשפחות בקשת יהונתן – מאפיינים ויתרונות

המתחם שלנו מותאם כאמור בראש ובראשונה למשפחות, בין אם משפחה קטנה ומצומצמת ובין אם משפחה מורחבת במיוחד, כמו גם כמה משפחות הנופשות יחדיו. במקום ניתן למצוא כמה וכמה סוגים של חדרים המותאמים במיוחד למשפחות, החל מחדרים למשפחות "סטנדרטיות" של עד שש נפשות, וכלה בחלל המותאם לאירוח של משפחה מורחבת עם עד שבעה עשר נפשות וחדרים המיועדים להכיל משפחות של עד עשר נפשות. במקום גם חדרים קטנים יותר, אשר יכולים להתאים לזוגות.

מלבד לחדרי האירוח המותאמים גם למשפחות גדולות, אנו מפעילים גם מתחם קמפינג בו יכולים לשהות יחד כמה עשרות אנשים, בתנאים הנוחים והמפנקים ביותר שניתן למצוא עבור קמפינג ברמת הגולן. אנחנו מספקים את כל מה שתצטרכו, כולל מטבח לבישול עצמי, שירותים ומקלחות מתוחזקות וכו', ואתם יכולים ליהנות ממתחם רחב ידיים לערוך בו יחד ארוחות משפחתיות ואפילו אירועים משפחתיים קטנים.

בנוסף לכל זה, אנחנו מציעים גם אוכל ביתי משובח בהזמנה מראש – מזון כשר למהדרין אשר מותאם גם לצמחוניים ואנשים עם צרכים רפואיים – תזונתיים מיוחדים, דוגמת צליאקים (רגישים לגלוטן) ואנשים הרגישים ללקטוז ומוצרי חלב.

בקיצור, לא רק לינה בצפון למשפחות אלא גם את כל מה שצריך עבור החופשה המושלמת מבחינתכם, כולל אפשרות בה לא תצטרכו אפילו לבשל או לדאוג לאוכל…

אירוח בגולן במיקום מרכזי ואטרקטיבי ברמה

מלבד למה שניתן למצוא במתחם עצמו, קשת יהונתן מהווה את המקום המושלם לאירוח בגולן ולינה בצפון למשפחות מבחינת המיקום הגיאוגרפי. אנחנו ממוקמים במושב קשת אשר שוכן ממש במרכזה של הרמה. זה מאפשר לאורחים ליהנות מהאפשרות של טיולים ברמת הגולן בכל אחד מאזוריה השונים, במרחק נסיעה קצר. כך, ניתן לשלב את החופשה המשפחתית במקום בטיולים יומיומיים, ולבחור לאן רוצים לנסוע מפני שהכל קרוב ונגיש – לחרמון, יער אודם וצפון הרמה? לדרום הרמה ואזור הכנרת? לא חסרות אפשרויות ולא חסרים מסלולי טיולים ברמת הגולן, כולל באזור קשת עצמו. ניתן גם לצאת לטיולים רגליים מהמתחם עצמו (מושלם עבור שומרי שבת אשר אינם מעוניינים לנסוע בשבת עצמה) וליהנות מהטבע המקומי המרהיב, ואפילו מנחלים ומפלים מקומיים.

לסיכום, המאפיינים של "קשת יהונתן" כמקום אירוח כפרי בצפון הופכים אותו למושלם בתור מקום האירוח לחופשה הבאה שלכם. בין אם מעוניינים בטיולים ברמה, בעריכת אירוע משפחתי חגיגי קטן או בחופשת רגיעה ומנוחה – אנחנו מציעים את התנאים והסביבה המושלמים. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

מאחלים לכם חופשה משפחתית מהנה ומושלמת!

 

להזמנות ופרטים נוספים