מנוע ההזמנות בטעינה...

מקומות אירוח לשבת חתן בצפון

ארוחת שבת חתן בצפון חגיגית

שבת חתן הוא האירוע המשותף הראשון בחיי הנישואין של בני זוג טריים, ההזדמנות הראשונה לחוות חופשה משותפת ולסיים בצורה יפה וסמלית את חגיגות החתונה. אל שבת החתן מגיעים לרוב יחד עם שתי המשפחות, ומנסים להעניק לבני הזוג הן את האפשרות לפרטיות וקצת זמן שקט ונעים להירגע מהלחץ של החתונה והן את הקרבה של בני המשפחה והאפשרות להמשיך לחגוג ולשמוח כולם יחד. כאן ב"קשת יהונתן" אנו מציעים את הסביבה המושלמת והאידיאלית לאירוע שבת חתן בצפון, עבור בני הזוג ומשפחותיהם גם יחד.

הסביבה המושלמת לחגוג שבת חתן

המתחם של קשת יהונתן, הממוקם כאמור במרכז רמת הגולן ובסמיכות למושב קשת, מהווה מבחינות רבות את המיקום האולטימטיבי לחגוג שבת חתן.

הסביבה הפסטוראלית והנעימה של המתחם מאפשרת לבני הזוג ליהנות מהשקט והפסטוראליות של מקום יפה, נעים ורגוע בלב חיק הטבע המרשים ביותר שניתן למצוא בישראל. לאחר חודשים של הכנות ולחצים לקראת החתונה, כמו גם האירוע עצמו אשר עלול פעמים רבות להיות מתיש מבחינה נפשית, מתבקש כי בני הזוג יוכלו ליהנות מסביבה נעימה ורגועה להעביר בה את שבת החתן, ולהצליח לנוח ולהירגע קצת לאחר החתונה. כמו כן, שלל פינות החמד שבמקום והנופים המרשימים של הגולן מספקים לבני הזוג מגוון אפשרויות להצטלם בסביבה היפה ביותר בארץ, ולחזור הביתה עם מזכרות משבת החתן אשר יאפשרו לא לשכוח לעולם את האירוע המרגש והמשמח הזה…

מלבד לרוגע ולסביבה הפסטורלית של המקום, המתחם מציע אפשרויות אירוח מפנקות ונוחות עבור כולם – בני הזוג ושתי המשפחות גם יחד. הזוג יוכל ליהנות מחדר זוגי ופרטי מאובזר ומפנק, ואילו המשפחות יכולות להתארח בחדרים בגדלים שונים, על פי גודל המשפחה ומספר האנשים המעוניינים לשהות יחד. במתחם הן חדרים רגילים והן חדרים גדולים יותר (ואף חלל גדול במיוחד בו יכולות לשהות שתי המשפחות גם יחד, במידה ומעוניינים בכך), כך שכל אחד מבני המשפחה יוכל לשהות וללון בנוחות ובנעימות במהלך שבת החתן.

בנוסף לחדרי אירוח מסוגים וגדלים שונים, אנו מציעים כאן גם תפריטים עשירים, מגוונים וכשרים, אשר יאפשרו לזוג ולבני המשפחה להתפנק ובכלל לא לצאת מהמתחם, אם זה רצונם.

בקיצור – כאן תקבלו הכל, את החבילה המלאה והכוללת עבור שבת חתן, אשר תהפוך אותה למהנה, מרגיעה, מפנקת ובלתי נשכחת.

אפשרויות טיול בסביבה, גם עבור שומרי שבת

ניתן לשלב את שבת החתן גם עם סיורים רגליים בסביבת המקום, מגוון אתרים גולניים קסומים בהליכה רגלית קצרה: תל טליה, תל האלה, מאגר קשת, פארק ברוך ועוד, סיור מודרך בסביבה כלול באירוח. בבית הארחה עצמו תמצאו בית כנסת,  ובישוב מקווה לגברים ומקווה לנשים – הארוחות כשרות למהדרין. כל מה שצריך עבור שבת חתן ועבור כל חופשה באזור, עבור שומרי מצוות ומסורת.

כמובן שניתן לשלב את שבת החתן גם עם טיול ברכב ביום שישי או ראשון – המתחם ומושב קשת ממוקמים ממש במרכז הרמה, ובקרבה של כמה דקות נסיעה בלבד מאתרים ומסלולי טיולים רבים ומגוונים בגולן. תוכלו לבקר בבוקר בחרמון או בכנרת, במפל עיט או בנחל אל על (כמו גם אינספור מקומות נוספים הכוללים מסלולי טיול לכל המשפחה, אטרקציות לילדים ועוד), ואחר הצהריים להתמקם בנוחות בחדרי האירוח שלכם. שבת החתן המושלמת.

להזמנות ופרטים נוספים