שירות לקוחות נגיש

  • כל עובדי הארגון אשר מעניקים שירות ללקוחות , עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם שירות נגיש
  • הסדרי נגישות מבנים.
  • במחלקות הארגוןיש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
  • במחלקות יש מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה וגם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה הרגילה.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

נגישות בית הארחה קשת יהונתן

התאמות הנגישות במלון: (מעודכן לדצמבר 2019)

נושא הנגישות לבעלי מוגבלויות חשוב לעובדי ולהנהלת קשת יהונתן מאוד

אנו שמחים לתת שירות לכולם ומשתדלים לעשות את המרב. על מנת לאפשר חוויה נעימה ונינוחה

  • לנוחיותכם, קיים חדר אירוח נגיש, ע"פ תקנות הנגישות.
  • קיימת חניה נגישה במקום מרכזי, קרובה לקבלה ולחדר הנגיש.
  • הכניסה הראשית לקבלה מונגשת ובעלת שיפוע קל.
  • המקלחות והשירותים בחדר הנגיש מונגשים באופן מלא ובהתאם לתקנים.
  • רוב השטחים הציבורים ללא מדרגות ומאפשרים כניסה נוחה עם כיסא גלגלים.
  • הדרכים לחדר האוכל לבית הכנסת, ולמגוון אולמות במבנה הלובי נגישות.
  • שירותים נגישים ממוקמים לנוחיותכם בחדר האוכל ובמבנה הלובי.
  • אורחים הנעזרים בחיות שרות מוזמנים להתארח אצלנו עם חיות השרות. (המלון אינו מאפשר הכנסת חיות בד"כ למעט מקרים אילו ולכן יש לתאם זאת מול הקבלה).
  • בכל המדרגות יש מאחזי יד וסימון אזהרה. ניתן גם לגשת בדרכים חלופיות.
  • בדלפק הקבלה קיימת עמדת שרות עם מערכת עזר לשמיעה עם לולאת השראה לשירותכם.
  • בחדר הנגיש ניתן להתקין בתאום מראש מערכת שמע לטלוויזיה


גם באתר לינת השטח שלנו קיימים אמצעי עזר לשהייה נעימה

קיימת חניה נגישה בכניסה לאתר הקמפינג

בעמדת הקבלה קיימת לנוחיותכם לולאת השראה

ישנו במתחם תא משולב מקלחת ושירותים.

קיים שולחן אוכל נגיש במטבחון שטח (חדר האוכל הכללי הינו על מצע עפר)

על מנת להגיע לאוהלי הלינה הגדולים יש לעבור בדרך עפר שאינה סלולה.

ניתן להקים אוהלים על הדשא.

יש לתאם הגעה מראש

נשמח לעמוד לשרותיכם בכל בקשה

דרכי התקשרות בכתב:

דואר אלקטרוני: keshet27@gmail.com

פניות ושאלות בנושא התאמות נגישות ניתן לפנות לאחראי נגישות:

אביעד אנקונה 04-6851107

במידה ואינו נמצא יש לפנות למנהל קבלה או מנהל תורן באתר

בטלפון 04-6851102

או בנייד 052-6121370 (אפשר גם בוואטסאפ)

אנו, חברי צוות קשת יהונתן, נשמח לסייע בכל עת, נשמח להשתפר ולשמוע מכם על שיפורים נוספים שינעימו את שהייתכם