מנוע ההזמנות בטעינה...

בתי הארחה בצפון ברגע האחרון

קשת יהונתן

כאן ב"קשת יהונתן" אנו זוכים לארח מטיילים ונופשים מכל הסוגים והמינים, ובכל מיני סוגים של טיולים וחופשות, החל ממשפחות ישראליות ברוכות ילדים או משפחות מורחבות המגיעות להעביר שבת חתן במתחם וכלה בתרמילאים המגיעים ללילה או שניים של מנוחה וממשיכים בדרכם. כולם מוצאים אצלנו את כל מה שהם צריכים ורוצים, עבור אירוח ושהייה של כמה ימים או של לילה בודד…

לצד אותן משפחות המתכננות את הנופש שלהן בצפון מבעוד מועד ומזמינות אצלנו חדרים כמה שבועות או חודשים מראש, קשת יהונתן נכלל גם ברשימה של בתי הארחה בצפון ברגע האחרון – מקום מתאים, מזמין ומושלם גם עבור קהל אשר מחפש אירוח באופן ספונטאני וגמיש יותר.

המקום המושלם להעביר בו את הלילה בגולן גם באופן ספונטאני ובלתי מתוכנן

מטיילות ומטיילים מסוגים רבים אינם מתכננים מראש כל לילה ולילה בטיול שלהם, היכן ילונו וייהנו ממיטה חמה ורכה ללילה. במקרים רבים, הבחירה היא ספונטאנית, ואנחנו שמחים ונרגשים כמובן לארח גם טיילים מסוג זה.

דוגמה טובה לכך היא מטיילים אשר עושים את שביל הגולן (כחלק משביל ישראל, או בנפרד), ומחליטים היכן ילונו ממש במהלך היום ולא לפני כן. אנחנו כמובן מזמינים בחום גם טיילים שכאלו, תרמילאים וכל אחד אחר הנמצא בגולן וזקוק למיטה חמה ומקום נעים ומסביר פנים ללילה, גם אם לא תכנן זאת מבעוד מועד.

כמקום אירוח ובית הארחה בצפון ברגע האחרון, אנו מציעים כמובן את כל מה שצריך מבחינת נוחות – הן חדרים נעימים, נקיים ומטופחים והן מתחם קמפינג עם אפשרות לישון בחוץ באוהלים, מקלחות חמות ונקיות, שירותים מתוחזקים ומטופחים, מטבח בו ניתן לבשל בעצמכם או אוכל ביתי מעולה שניתן להזמין מאיתנו. איזו דרך יכולה להיות טובה יותר לסיום יום מעייף של טיול ברמה?.

המיקום המרכזי שלנו (המושב עצמו ממוקם ממש בלב ליבה של הרמה, ממש במרכזה) הופך אותנו למקום אירוח אטרקטיבי ומזמין הן עבור מי שבא ליום טיול בצפון בלבד ומחפש מקום נעים לנוח בו בערב ובלילה, והן למי שבא לטיול ארוך יותר ברמה וסביבתה ומעוניין ב"בסיס" טוב לחזור אליו מדי סוף יום. ואכן, אנו מקבלים מטיילים ואורחים מכל הסוגים, גם אלו וגם אלו. אנו רואים במיקום המרכזי שלנו יתרון משמעותי ביותר, במיוחד כאשר מדובר בקהל היעד של טיילים. בבוקר, ניתן להגיע מכאן בקלות ובמהירות פחות או יותר לכל מקום ולכל נקודה ברמה ובסביבתה, ולהתחיל רעננים את יום הטיול החדש, עוד לפני שמתחיל להתחמם יתר על המידה.

לסיכום, במידה ואתם יוצאים לטיול מסוג זה או אחר בצפון ובפרט ברמת הגולן והגליל העליון, ואתם מחפשים אחר בתי הארחה בצפון ברגע האחרון – אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים ורוצים ממקום אירוח ולינה ללילות הטיול. מלבד לחדרים הנעימים והנוחים, האוכל החם והביתי, התנאים המלאים והנוחים וכד', אנו מציעים גם חיוך, סימפטיה, מענה אדיב על כל שאלותיכם ומידע ככל שנוכל לסייע.

להזמנות ופרטים נוספים