מנוע ההזמנות בטעינה...
קשת יהונתן

כל טיול, נופש או חופשה בצפון לא יהיו מושלמים ללא מקום טוב ומתאים להתארח וללון בו, לבלות בו חלק מזמן החופשה ולחזור אליו בסוף כל יום טיול. כאן ב"קשת יהונתן" אנו מציעים חוויית אירוח ושהייה אולטימטיבית עבור כל מי שבא לנפוש ולטייל בגולן, באצבע הגליל ובגליל העליון.

אנו מציעים מספר סוגים שונים של חדרי אירוח בצפון אשר יתאימו לזוגות, משפחות וקבוצות בגדלים שונים, כמו גם אפשרות לקמפינג בשטח המקום. במידה ואתם מתכננים טיול לגולן והצפון, בואו להכיר אותנו ולא תתחרטו…

אילו סוגי חדרים ואפשרויות לקמפינג אנו מציעים?

אנו מציעים מספר אפשרויות אטרקטיביות שונות של לינה כפרית בצפון – חדרי אירוח ומתחם קמפינג גם יחד. תמיד כאשר מחפשים אחר מקומות אירוח בצפון כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים כמו גודל החדרים ומיקום המתחם בו מתארחים. אצלנו תמצאו את הטוב ביותר הן מבחינת גדלי חדרים (ואף אפשרות נוחה לקמפינג בצפון) והן מבחינת מיקום גיאוגרפי.

בכל הנוגע לחדרי אירוח בצפון, אנו מציעים חדרים גדולים ומרווחים המתאימים למשפחות בכל הגדלים – החל ממשפחות ממוצעות וכלה במשפחות ברוכות ילדים ואף קבוצות קטנות או מספר משפחות המטיילות יחד. ניתן למצוא כאן חדרים המתאימים לשש נפשות, עשר נפשות ואף מתחם משפחתי מיוחד בו יכולים לשהות יחד שבעה עשר אנשים בארבעה חדרים מתאים למשפחה מורחבת..

מבחינת קמפינג בצפון – אנו מפעילים כאן מתחם קמפינג בו ניתן לישון באוהלים תחת כיפת השמיים, וליהנות מכל השירותים והמתקנים השונים להם תזדקקו (מטבח לבשל בו, שירותים ומקלחות, פינות ישיבה נעימות וכיוצ"ב).

במידה ומעוניינים תוכלו כאמור לבשל בעצמכם במטבח המשותף, אך גם להזמין מאיתנו ארוחות לחלק מהימים – אוכל ביתי, איכותי, טעים ובריא..

מיקום ששווה הכל

היתרון המשמעותי השני שלנו בכל הנוגע ללינה כפרית בצפון, הוא כמובן המיקום:

אנו שוכנים במושב קשת שממש בלב ליבה של רמת הגולן, קרוב מאוד לכל האטרקציות, מסלולי הטיולים ומגוון האתרים המרתקים שיש לגולן להציע.

בחורף, תוכלו ליהנות כאן מחוויית אירופה של ממש – בבוקר תוכלו להגיע מכאן במהרה (ולפני התור…) לאתר החרמון ולאטרקציות נוספות בצפון הרמה כמו יער אודם, ואילו בערב ניתן כבר להתפנק בבריכות החמות של חמד גדר שבדרום הרמה – זה היתרון של להתארח ממש במרכז הרמה…

בעונת הקיץ אנחנו שוכנים ברדיוס של כרבע שעה נסיעה בלבד מקו המים של רשימה ארוכה של מעיינות: עין ידידיה, עין אמפי, עין עלמיין, עין אורחה, עין מוקש, מעיין כנף, עינות עדן, עין אי"ה ועוד. רק תבחרו..

מזג האוויר באזורנו נעים ונוח יותר במהלך הקיץ מאשר בדרום הרמה – הרבה פחות חם באזור ההררי בו אנו שוכנים ביחס לאזור הכנרת ודרום הגולן.

בסביבתנו גם שלל אתרים לטיול רגלי קצר, הנמצאים בתחום המתאים גם לשומרי שבת. למשל – פארק ברוך, מאגר קשת, תל טליה, תל האלה, גן אלפי שלמה ועוד.

בקיצור, הן מבחינת חדרים נוחים ומרווחים עבור לינה כפרית בצפון והן מבחינת המיקום, אצלנו תמצאו את התנאים לחופשה המושלמת. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

להזמנות ופרטים נוספים